Daan

woensdag 10 november 2010

Ons bijzondere gezin

Samen met manlief zijn wij de trotse ouders van vier prachtige kinderen. Twee stoere, maar ook lieve jongens en twee schattige, maar ook kattige meisjes.Op zich niks bijzonders, zo zijn er vele gezinnen, maar toch zijn wij een beetje anders, raar, vreemd, apart of hoe je het ook wilt noemen. Wij noemen onszelf liever bijzonder. Een bijzonder gezin. Een gezin met een zorgintensief kind. Vandaar wat we ons ook eigenaar mogen noemen van een bedrijf. Buiten de liefde die we krijgen van onze kinderen, hebben we ook de nodige zorgen. Het nodige en vaak ook het onnodige gedoe om voor onze zoon iets geregeld te krijgen. Alles gaat hier anders, maar toch gaat alles ook weer zoals het bij iedereen gaat.We genieten van onze kinderen, we zijn er trots op dat ze zijn wie ze zijn, met of zonder hun beperkingen en ongeacht wie ze later zullen worden. Over het wel en wee, alle dagelijkse en niet dagelijkse beslommeringen schrijf ik hier 'op mijn eigen blogsite'. Gewoon om van me af te schrijven, om mensen een kijkje te laten nemen in ons leven en omdat ik trots ben op ons bijzondere gezin!!

Claudia

1 opmerking:

  1. Hoi Claudia, ik zit je blog net te lezen en zou je heel graag wat vragen voor een artikel/tv-programma. Is dat oké en op welk adres mag ik je mailen? Dankjewel! Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen